søndag 10. oktober 2010

Innehelg!

Ja - ikke som værfange, for været har vært fint i helga. Men - jeg kunne visst ikke slippe unna forkjølelsen... og hosten - den som alle andre også har..... Ikke godt å sove om natta når hostekulene river og sliter, men det går forhåpentligvis over om et par dager. 
Så - i helga har jeg stort sett tatt det med ro. Kikket ut vinduet og sett at det er mye som skal tømmes å ordnes enda, men jeg satser på at det kommer flere helger og dermed - flere muligheter!

I morra er det jobb igjen, og en travel uke venter - men i kveld - i kveld fyrer jeg i peisen og koser meg!
Ha en riktig trivelig uke!

3 kommentarer:

Linda sa...

For en deilig peis å sitte foran når basillene herjer.
God bedring til deg!

Elsa sa...

Jeg vil ønske deg god bedring. Selv er jeg ferdig med hostekulene for denne gang - håper jeg.

Ha en fin uke.

Mia sa...

God bättring och hoppas inte veckan blir för illa. Krya på dig :)