torsdag 21. juni 2012

Ikke plenklipp?

Det var jo planen det da, men når det plutselig så slik ut igjen, så tenkte jeg bare èn ting. Det får vokse til hagestua er ferdig og det er ryddet opp! Så skal jeg kvesse ljåen og slå gress!!!

Istedet ble det vanning av pellisene - og av drueranken som står i ensom majestet i drivhuset. De ble veldig fornøyd :-)

Tid til å knipse noen bilder fikk jeg også. Nydelig vær, og god temperatur. Ganske sikkert den lyseste kvelden i år! Nå er det nemlig meldt regn i flere dager fremover.

Vakkert på veggen er det da likevel. Flammentanz og duftskjærsmin!

Jeg skulle bundet opp Flammentanz i vår, men kom liksom ikke i posisjon på grunn av materialer. Hvis jeg prøver å få de i posisjon nå, så knekker de. Det har jeg nemlig prøvd før! :-)





Jeg har hatt mange planter på vent, - ganske lenge. Det skal plantes i trappebedet er planen. Helt tydeligvis ikke riktig enda. Det er fullt i trappa, så bedet blir brukt som sti opp og ned. Jeg tør ikke tenke på alt som er tråkket ned, men - kanskje det dukker opp noe til neste vår til tross for kummerlige vilkår?

Jeg har tatt en fridag i morra. Den skal tilbringes i kolonihagen :-) Regn eller ikke regn - jeg er vannfast!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Himmel så fin rosen var!!! Ja har du for mange planter på vent så vet du hvor du kan gjøre av dem. ;-)

Kanskje jeg skulle ta med meg Christian å besøke deg en liten tur i kolonihytta i morgen?

Blomsterguri sa...

Yr. sier oppholdsvær mellom 3 og 5 - ellers regn. Tar imot besøk :-)