tirsdag 16. februar 2010

Utfordring!

Fikk en utfordring fra Mitt Uterom - Jeg har aldri gjort dette før, men tar utfordringen på strak arm!

1. gå til mappa med "Mine bilder"

2. velge den 4. eller 7. mappa

3. finne fram til det 4.
eller 7 bilde.                                                    Det 4. bildet ser du her:

4. Sett inn bildet og skriv litt om det.

5. Utfordre 5 nye - legg ut en link til de du utfordrer og gi de beskjed.

Ja, der var hun jo - Dagros - eller noe slik. Hun har et nummer i øret, og det er slutt på de skikkelige navnene for lenge siden. Blir for mange av de (kyrne altså), og da er det fort at det blir en 4-5 som heter Dagros i samme fjøs. Å det går jo ikke.
Denne kua hører til på gården der jeg vokste opp, og selv om gresset er grønt så er det ikke akkurat hagerelatert. Håper jeg blir tilgitt for det :-)
Et par - kanskje tre ganger i året reiser jeg - og/eller vi på besøk. Ikke for å besøke kyrne, men for å treffe resten av familien. Jeg er tilflyttet på sørlandet for ca. 20 år siden, mens barndommen var blant høye fjell og dype daler i indre del av Romsdal. Kunne vist dere mange vakre bilder derfra, men nå skal jeg finne noe som er mer hagerelatert :-)

Vis bilde med hagemotiv fra forskjellige årstider.

Dette bildet får representere sommeren i min hage.
.
og..... så ser vi hva vinteren gjør med drivhus og hage i dette herrens år 2010.                                 

Jeg vil utfordre 5 nye til å gjøre det samme...... og utfordrer herved:
1. Krepsemor`s hage
2. New  Dawn: Min hageverden
3. Metes hverdagstanker
4. Elsas blogg om hage og litt annet
5. Hagemor

2 kommentarer:

Elsa sa...

Takker for utfordringen:) Skal se gjennom bildemappene senere i dag og legge inn et bilde:)
Koselig bilde du hadde lagt inn forresten.

Ha en strålende fin dag:)

krepsemor sa...

Tusen takk for koselig utfordring! Jeg skal nok lsge et innlegg! I dag har jeg vært i full aktivitet på planterommet, og er ikke ferdig ennå! Blir vel en liten runde til før det er kveld ;o)
Fine illustrerende bilder du har lagt inn!
ha en fin kveld!