onsdag 13. januar 2010

4 stjerners middag...

Neida, det var bare lurerier. Sitter her og kikker litt på TV innimellom - jeg er egentlig ganske imponert. Føler meg slett ikke sikker på at jeg hadde klart det like godt som de på skjermen :-) Det er onsdag og jeg føler meg sliten etter 3 dager med jobb - hele to dager igjen før det er helg..... Åååhhh. Når morradagen kommer er jeg nok i form til jobb igjen. Kanskje sløvheten kommer av at jeg tok vaksine mot svineinfluensa i går. Det var jobben som spanderte. Bivirkninger kunne bl.a. være ømhet rundt stikkstedet og vanskelig å ligge på den siden når en sov. Jeg merket ingenting - før i dag tidlig da jeg skulle stå opp. Da kjente jeg litt - men langt ifra noe å klage over. - Vel - Jeg tror det blir en tidlig kveld i kveld, og da skal jeg drømme om sommeren som kommer....
og de nye prosjektene
jeg planlegger :-)

Ingen kommentarer: