lørdag 23. januar 2010

Nå ble det kjøligere---

...til spirene mine. Mannen kom hjem fra sjøen og fikk festet oppheng på soveromstaket. Det var visst litt slit så det ut som. Vi bor i murhus, og takene er fulle av armering :-) Men nå står alle spirene som er kommet opp på en av sidene på et gammelt kleskap vi hadde en gang. Jeg har brukt den når jeg har tapetsert, og nå kom den til nytte igjen! Temperaturen er ca. 14 grader og det tror jeg er veldig bra noen uker fremover. Jeg har måket meg vei ned til drivhuset i dag og - det ser slett ikke så bra ut - men det skal bli spennende å se om det blir noe liv etter hvert. Alle fikk litt vann i dag, og det var visst på tide. Det er ikke så gøy å vasse i snø og til og med måtte grave for å få åpnet døren nok til å komme inn litt. Selv om jeg liker vinteren og at det er snø, så lengter jeg etter bar mark!


Ingen kommentarer: