onsdag 20. januar 2010

Alldeles hagegal...

I går kveld møttes en gjeng hagegale jenter fra Kr.sand og omegn til månedstreff hos en av våre jenter i Søgne. Vi prater om blomster, frø, spiring, sorter, hvordan det vokser - og det som vi absolutt ikke må ha :-) Skal ikke nevne noe spesiellt akkurat her. Med alkoholfri kaffe (les koffeinfri) går det greit å velte ned noen kopper. Nattesøvnen er reddet - trodde jeg - men den gang ei. Om det var den alkoholfrie kaffen eller noe annet som gjorde det - jeg har jobbet i søvne i hele natt. Rydda drivhuset klart til prikling! Gjett om skuffelsen var stor da jeg våknet og oppdaget at jeg kun hadde ryddet i søvn. Nei, dette går ikke lenger. Til helga må jeg benytte dagslyset å få gjort noe seriøst. "Fattigmannsorkideene" og "Voksurt" presser seg snart ut av minidrivhuset - de vil ha egne potter!!!! Værmeldingen viser snø, snø og mere snø, men det bryr jeg meg ikke om. Her spirer og gror det uansett :-)


Ingen kommentarer: