onsdag 27. januar 2010

Det strømmer på med frø :-)

Idag kom det konvolutter både fra Plantamere og fra Leuthens frø. Det er bra, - så vet jeg at jeg har noe å gjøre i fritiden - også i februar mnd. :-)

Jeg har fundert litt.
Det er litt merkelig at det er så få som interesserer seg for blomster og hage i forhold til folketallet, mens vi som liker det - er mange ganger helt hagegale!
Det er jammen det ikke likt fordelt her i verden, men det visste vi jo allerede.

Skulle ønske jeg kunne satt inn et bilde av frøposene fra Leuthens frø - det er store poser, med utroolig vakre bilder på utsiden. "Bruksanvisningen" - dvs- så-anvisningene står riktignok på en smule tysk, men jeg er relativt god til å tolke tegn, så det skal gå bra :-)
Vel - det blir vel en ordning med bilder etterhvert. Bildet av den gule, men navnløse rosen står i min hage. Blomstrer like vakkert og remonterende hele sommeren.