søndag 17. januar 2010

Det snør, det snør.....

Det er deet det gjør. Ingen utsikter til snarlig vår ser det ut som. Lavtrykkene står i kø, og det er fremdeles januar, så da så. Egentlig helt greit det. Koselig med fyr på peisen og rolige innedager også. Sønnen i huset fyller 21 år i dag, og vi har skeiet ut med junk-food til middag... Til bursdagspresang fikk han 1 års abonnement på treningssenter :-)
Neida, vi er slanke som siv - både mor og barn, - det er kondisen det skorter mest på. Jeg vet at det ordner seg utover våren og sommeren, for da er det høy aktivitet og tunge tak.  Ikke noe som slår kombinasjonen hagearbeid, dvs. fysisk trening og bonusen er den avslappende virkningen blomster og hagearbeid har på meg. Jeg nyter det i fulle drag!
I dag har jeg hatt lesedag i de nye blomsterbøkene bøkene mine. Utrolig mange gode ideer, og flotte planter/hager. Det gjelder bare å finne sin egen form.
Jeg fikk nytt speilreflekskamera på slutten av sommeren, og har knipset i det vide og det brede - noen av bildene bærer preg av det :-)



Ingen kommentarer: