tirsdag 12. januar 2010

I dag kom enda en konvolutt med frø


Hadde helt glemt at jeg hadde bestillt en god del med frø fra et norsk firma også. De to andre var svenske, og var jeg lur nok til å holde meg under den magiske 200-kroners grensen for å slippe toll. Denne siste var ikke innenfor den prisklassen, men det var masse frø til det som skal bli kjempeflotte planter :-) Jeg må få tatt en tur i hageboden og drivhuset for å hente flere minidrivhus. Jeg starter alltid såingen på kjøkkenbenken. Utrolig god spiring under lyslistene og da kan jeg flytte minidrivhusene de ned i drivhuset etterhvert. Jeg fortalte jo at jeg brukte helga til å så - i dag skulle jeg bare se om jeg skulle vanne litt - og da var det flere sorter som hadde spirt allerede!!! Her går det unna!

Bildet viser Hortensiaen som står skyggefullt til utenfor garasjen vår. Temmelig fin den og :-)


Ingen kommentarer: