lørdag 3. juli 2010

Herlig med regn!!!

Skulle aldri trodd at jeg skulle si det, men nå måtte jeg bare nyte det. Regnet altså. Altfor tørt!

Første del av dagen regnet det - så kom det opphold og litt sol - da fikk jeg beiset dører og vinduskarmer på gjestehytta. Syns den ble fin jeg.

Skulle beiset under tak-utstikket også, men da høljet det ned igjen. Det gjør egentlig ingenting - det er godt å ha litt igjen til en annen dag :-)

Nå er mannen hjemme, og jeg prøver å undervise ham i hva som er planter og hva som ikke akkurat er det. Han innrømmer at han ikke ser forskjell på det som er i trekanten under hytta :-) Til høyre for hytta skal vi ha en trapp så jeg kan komme ned - snart! En blanding av hummer og kanari gror der. Hummeren vil jeg beholde, men kanarien haster det med å få vekk, for den sprer seg!

Rosene blomstrer. Jeg tror denne første er Nina Weibull, men helt sikker er jeg ikke for merkelappen har forsvunnet.











 Austinrosen Heritage....











 Og til slutt - Superstar - den må holdes litt i luggen. Om det er på grunn av regnet eller at den er tynn i grenene - ja, si det - det vil nok vise seg.

Nå har regnet stoppet igjen, og det er varmt og vindstille. Mannen lager hjemmelaget pizza, og den er vi veldig glad i hele gjengen! Nå begynner sulten å rumle i magen, og det nærmer seg :-)

 Ha en fortsatt fin helg folkens!

Ingen kommentarer: