onsdag 26. mai 2010

Er det mulig???

Jeg hadde virkelig ikke noen anelse om at Bottle Tree skulle blomstre!!! Masse rosa knopper helt øverst på planten. Men - det er nå det den gjør? Jeg er rett og slett lykkelig sjokkert :-) Det er nå engang det som er gøy med planter - jeg får stadig vekk nye - og positive overraskelser. I går kveld fikk jeg besøk som hjalp meg å bli kvitt noe av overskuddet. Jeg har fremdeles en del igjen, men nå tenker jeg kanskje at jeg kan klare å legge i komposten det jeg ikke får plass til.... kanskje.... eller kanskje et nytt bed? Hmmm. Jeg må tenke litt mer på det!
Ha en fin kveld imens :)

4 kommentarer:

Anita sa...

Så kjekt da med overraskelser!!!:)

Takk for rådet ang.dyrking av agurker.

Jeg har også vurdert å spa ut et nytt bed...kan ikke si det høyt da. Men jeg har så pass mye mer enn jeg trodde i drivhuset, så noe må gjøres... Tenke, tenke...

Ha en fin kveld!
Klem Anita

Ellen Walnum sa...

Ja men det var da en hyggelig overraskelse:)

Mete sa...

Så ubeskrivelig gøy!

Kos deg med dem, og ta frø (hehe) - vi er jo litt usikre på vinteren som kommer.

AnitaH2 sa...

I komposten??? Legg nå ut en liste over hva du vil bli kvitt, først?!