fredag 19. mars 2010

30 liter vann! :-)

30 liter vann må til for å slukke tørsten til alle som bor i drivhuset. Riktignok var jeg ikke innom i går, så det er annenhver dag den vannmengden trengs. Det er godt synlig at det vokser en del på to dager! Jeg blir helt overrasket når jeg kommer inn, og det var kommentar fra sønnen når han stakk hodet inn i ettermiddag: "Jøss, her var det blomster". Jeg skal ta bilder så dere får se i morra :-)
 I kveld skal jeg bare ta det helt med ro, kikke på TV, lese blogger og nyheter og slikt. I morra derimot - skal jeg prikle og potte om og gjøre slik som jeg faktisk liker å holde på med. Stiklingene må ha større potter. Det tyter røtter ut av de bittesmå pottene. Og de første jeg kjøpte som har to i hver, - de MÅ ha hver sin større potte nå. Det er ikke håp om annet. Bildet over er fra sommeren et annet år - kanskje i fjor, men det har jeg allerede klart å glemme :-) Så stygt det var under snøen - så trenger jeg å se farger på bloggen. Ha en fin fredag kveld!

2 kommentarer:

Tonerose sa...

øjøj, masse blomster allerede?? Jeg gleder meg til å se bilder!

...og neida, jeg er overhodet ikke misunnelig... :o)

IngunnBW sa...

Fantastisk med så mye blomster i drivhuset ditt! Det går nok mengder med vann ja, mer og mer etter som varmen kommer. Du har ikke kran og slange innen rekkevidde? God trim med vannbæring da!