torsdag 11. mars 2010

Mammutsalg - siste frist!

Måtte stikke hodet innom en bokhandel. Det var halv pris på alle bøker på Mammutsalget og nå det nok helt på slutten. Så da fikk jeg kjøpt disse tre -pluss èn til- Den heter "Fisk og Skalldyr". Falt for fristelsen da jeg så det sto oppskrift på Baccalao :-) Sikkert mye annet godt også. Hagebøker får jeg aldri nok av. Når det ikke er noe hagearbeid - da leser jeg hagebøker. Og når det er hagearbeid - da leser jeg også. Får gode ideer og kreative løsninger på ting som jeg ikke har rukket å tenkt ut selv. Kompost er noe som ligger som en mulighet litt bak i hodet. Nå har jeg ihvertfall litteratur som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre hvis jeg finner det for godt!
Så til slutt - takk til alle som leser og skriver kommentarer på bloggen min. Det er kjempekos! :-)

2 kommentarer:

Mia sa...

Små hager, den har jag också :) Bøker är något specielt, det är ikke det samme med 'skjermen', så herlig at lese og kikke i.

IngunnBW sa...

Jeg har akkurat fått et lass bøker fra både Capris og Amazoon, men ønskelisten min er fremdeles lang. Kompost trenger jeg å lære mer om, så der kom én til på listen :) Jeg elsker å lese og bla i hagebøker, timene forsvinner i en fei når jeg først setter meg ned :)