mandag 22. mars 2010

Fotokurs 15. april!

Nå har jeg meldt meg på fotokurs, og er veldig fornøyd med det. Det kan jo ikke nytte å ha godt utstyr, men ikke kunne bruke det ordentlig! Nå som våren og sommeren med sine vakre blomster er i anmarsj, så blir det nok mye fotografering. Har vel egentlig tatt mye bilder i vinter også, men med så ymse resultat. Blant annet dette som er tatt i kveld, med mørkerøde Ranukler, gult påskelys og avblomstrede Helleborus Niger i front :-) Det er ikke sikkert et fotokurs kan hjelpe meg med harry-egenskapene :-)
De som bor i drivhuset trives fremdeles. Idag har det vært kjølig, så det var ikke nødvendig med noe mer vann. Tror kanskje de har fått nok også - det nesten damper av veggene. Når jeg tar bort på veggen, så renner det dråper nedover. Er det et godt eller dårlig tegn tro? Jeg har lagt kappilærmatter i alle plantebrettene, og stiklingene ser jo foreløpig helt fin ut.
Jeg var inne i en skikkelig steam i går kveld. Bestilte ny drivhusovn m/vifte, det skal vel hjelpe.... Jeg tørr ikke fortelle hva annet som ble med på listen... Jeg sier bare: Agurkene kommer til å stortrives!
 Jeg er visst allerede avslørt som shoppoholiker.... :-) Men - det er BARE når det gjelder drivhus og hage altså! :-) Ha en fin kveld folkens!

7 kommentarer:

krepsemor sa...

Da gleder jeg meg til proffe bilder ;o) Kanskje du har noen tips etterhvert også?
Koselig stilleben som møter dine gjester ved inngangsdøra i alle fall!

elle-melle sa...

Det høres så gøy ut med fotokurs:)
Det er noe jeg også kunne tenkt meg, hvor er det du skal gå og hvor meldte du deg på?

Blomsterguri sa...

Marit: Kurs i Kr.sand - påmelding Japan Photo. De har mange forskjelige :-)

IngunnBW sa...

Så moro med fotokurs :) Som Krepsemor håper jeg du gir oss noen leksjoner også :) Jeg synes bildet er nydelig jeg, ikke noe harry over det vel?

Ellen Walnum sa...

Ja et fotokurs kunne jeg også trengt, men det får vente til jeg har litt bedre tid tenker jeg......

Elsa sa...

Fotokurs skulle gjerne jeg også hatt. Jeg ivesterte i nytt kamera i fjor sommer og har nesten ikke brukt det.
Lykke til med kurset.

Marit sa...

Fotokurs blir sikkert spennende!

At det er fuktig i drivhuset ditt på veggene tyder på mye kondens. siden du allerede har bestilt drivhusovn, så vil den hjelpe mye på det. Jeg har drivhusovn i mitt jeg også, og der er det tørt nå. Har hatt den på i tre netter nå.
Lett å bli revet med på visse sider ja ;)