fredag 5. mars 2010

Hardt å få alle dillene på èn gang

Nå har bestillingsfingeren vært å trykket på knappene igjen. Også denne gangen ble det pelliser - fra Lille gartneri:

Appleblossom Rosebud , Ada Sutterby, Chelsea Gem, Oldbury Duet
Green Eyes, P. x`Graveolens, Royal Oak, Clorinda og Creamery. Bildet er av Appleblossom Rosebud og lånt fra hjemmesiden til Lille Gartneri. Her blir alt plukket ut etter smak og behag, og denne var helt vidunderlig vakker!
Er forresten i mailkommunikasjon med Bakker - de har ikke fått bestillingen jeg sendte i posten - kun den jeg sendte på mail med tilleggsbestilling. Så nå er det spennende og se hva som skjer med tvikattost, krypende steinfrø og etterbestillingen - stjerneskjerm! Ønsker deg som kikker innom en riktig GOD HELG!

5 kommentarer:

Laila -Karin sa...

En riktig fin helg til deg og.

krepsemor sa...

Lille Gartneri var en "skummel plass" å besøke ;o) Jeg har klart å stå imot hittil, pga at jeg ikke har drivhus, for få vinduskarmer, og allerede for mange planter i vinduskarmene! Men du og du,der var mye lekkert du! (drømmer) Jeg får heller nyte dine, for du legger vel ut bilder etterhvert? Jeg har sådd "Summertime Lilac" og "Blueberry Ripple", og så får jeg 2-3 frøspirer av noen andre sorter av en venninne! Spennende!
Ønsker deg en fin helg!

IngunnBW sa...

Jeg var også innom Lille Gartneri i går, men klarte å holde fingeren av fatet. Det var Appleblossom som fristet mest :) Det er en prøvelsens tid med alt for mange fristelser ute og går, men så er det også herlig å falle for dem :) God helg!

Ellen Walnum sa...

Ja det er ikke lett å stå i mot for en svark og lettpåvirkelig sjel når man dumper innom alle disse sidene gitt!

Anne (Moseplassen) sa...

hehe, jeg holder igjen og unngår visse fristelser, for det er lett for at man får dilla ja...