tirsdag 27. april 2010

Tar feil av og til :-)



Ikke hele tiden da, men av og til - denne primulaen er jo så flott. En lekker forfriskning til rosa, rødt, orange. Det var ikke den jeg tar feil av. Det er bildet nedenfor......

Det vil si Alunrot - det trodde jeg at jeg bare hadde 3 stk. av - men se til høyre i bildet... Det var der jeg tok feil. Det tok lang tid før jeg skjønte at det ikke var blodbeger, men Alunrot :-) Nå har jeg mer enn nok av begge deler for denne sommeren.




Helt nederst er det minipenne som blomstrer. Plantet ut og trives alle sammen.

I morra skal jeg på møte i hagelaget igjen - "Blomster i krukker og kasser" er tema, og det nærmer seg jo med det. Tips tas alltid i mot med stor takk, enten det gjelder blomster eller blogg. En slitsom uke, men - det kan jo være at jeg blogger litt likevel. Ha det så lenge!

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Nå har jeg sittet her og kost meg med å lese dine siste innlegg, og jeg tenker at du har rikelig å henge fingrene i med alle dine blomsterbarn. Så mye fint og spennende. Men du trenger da en skikkelig stor hage for å få plass til alt :-). Jeg ser for meg et hav av blomster rundt deg.

IngunnBW sa...

Så herlig med mange Heuchera, jeg blir mer og mer glad i dem :)